1 - شرکت و یا تجارت خود را معرفی کنید اما بصورت داستان
هر شرکتی و یا هر تجارتی که دارید یک داستان و رزومه ای دارد از قبیل : چگونه تشکیل یافت؟ با چه اهدافی ؟ با چه بودجه ای؟ و ...
شما میتوانید معرفی شرکت خود را بصورت داستان واقعی و قابل درک برای عموم مردم و بدون هر گونه کلمات غیر محاوره بیان کنید. دقت داشته باشید مردم موقع صحبت کردن در مورد یک محصول و یا خدمات محاوره ای صحبت میکنند.پس تاکید میکنیم داستان شرکت خود را بدون استفاده از کلمات رسمی و غیر محاوره بیان کنید.
2 -پیشنهاد وسوسه برانگیز
مردم عاشق پیشنهاد های وسوسه برانگیز شرکت ها هستن.این پیشنهاد میتواند در قالب یک مسابقه جذاب (مسابقه ای که عموم مردم بهش دسترسی دارند و بیشتر در بین مردم رواج دارد.بعنوان مثال امروزه میتوان مسابقه عکس سلفی را مثال زد) با جایزه و یا تخفیف ویژه زماندار که مردم حس واقعی تخفیف و از ونع ویژه را داشته باشند.
اینجاست که محصولات و وبسایت شما نقل محافل میشود...
3 - محتوای سایتتان جذاب باشد
اگر تجارت و وبسایت شما برای بازدید مردم هست پس باید خودتان و امیال خودتان و شرکتتان را کنار بگزارید.اینجاست که خواسته مشتریان و بازدیدکنندگان تان را درک خواهید کرد.بازدیدکننده سایت شما اصل حال و حوصله کافی برای خواندن و مشاده سایت بی روح شما رو ندارد پس وبسایت خود را به دوای درد این بازدیدکننده تبدیل کنید.خیلی راحت ...!
در مطالب خود از تصاویر چشمگیر و جذاب استفاده کنید(میدانید عموم مردم و بازدیدکنندگان خیلی شخصیت های کارتونی رو دوست دارند و راحت ارتباط برقرار میکنند؟!) ، چرا تصاویری که استفاده کرده اید هر چند جذاب اما بی روح هست؟! خب کافیه یکم خلاقیت بخرج بدید و با کدنویسی های ساده افکت جذابی روش اعمال کنید ، میدانید محتوایی که تغییر میابند و به اصطلاح اسلاید میشوند مورد توجه بازدید کننده هست پس از این امکان غافل نباشید.
4 -نظرات مردم رو جویا شوید
برای تجارت و وبسایت شما اهمیت دارد که مردم در مورد محصولات و وبسایت و خدمات شما چه می گویند.شما برای این کار در وبسایت خود نظرسنجی قرار بدید نظر سنجی برای تمام موارد از جمله : لوگو جدیدتان،محصولات خود، خدمات شرکتتان و حتی وبسایت خود ...
شما میتوانید کمی و کاستی های خود را بدین وسیله یافته و نسبت به رفع آن اقدام کنید.
5 -اخبار خود را ناتشار دهید
اگر میخواهید بازدیدکنندگان شما اطمینان پیدا کنند که شرکت همچنان پویا و به فعالیت خود ادمه میدهد اخبار شرکت خود را بروز نمایید. این یک امر حیاتی برای توسعه تجارت و وبسایت شما خواهد بود چون اطمینانی که از این طریق به مشتری و بازدیدکننده خود میدهید حائز اهمیت هست.
6 -حضور در شبکه های اجتماعی
فیس بوک - توئیتر - اینستاگرام - تلگرام و ... بله شبکه های اجتماعی ، غیر قابل انکار ! خواسته و یا ناخواسته این شبکه ها بیش از 5 ساعت روزانه عموم مردم را به خود اختصاص داده اند.پس غافل نباشید از این بستر پهناور برای ترویج و تبلیغ تجارت و سایت خود.
فقط چند لحظه فک کنید به این مسئله که امروزه چندین مباحث و اخباری که انتشار میابد در بین مردم ، سهم چند درصد آنها مربوط به این شبکه ها میباشد؟ (بر اساس امار غیر رسمی بیش از 65 درصد)
پس شما میتوانید فقط با داشتن یک خلاقیت ساده محصول و یا نام شرکت و وبسایت خود را در این شبکه ها انتشار دهید و حتی شاید یک تصویر جذاب که نام شرکت شما و یا سایت شما هم در آن درج شده کافی باشد تا به هدف خود برسید!
7 -تمرکز برروی بازریابی هدفمند
هدفمند و صادقانه باریابی نماید.این بهتر از آن است که صرفا بازاریابی کنید چون اعتماد در بازاریابی اهمیت خاصی دارد.
در نتیجه برای این که بخواهید برندتان و محصولتان و یا وبسایتتان در بازاریابی شما به هدف خود برسد باید هدفمند بازاریابی شود .کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی میتواند بهترین گزینه باشد چون قابلیت انتخاب هدفمند بودن را دارا هستند.
شما میتوانید با 7 روش ساده ارائه شده در این مقاله وبسایت و یا محصول خود را نقل محافل نمایید.اما دقت کنید که این امر زمانبر خواهد بود و نیاز به تلاش و پشتکار در این زمینه دارد.
اگر شما نیز روش دیگری برای این مقاله در نظر دارید لطفا در قسمت نظرات ارائه بفرمایید تا هم ما و هم سایر دوستان استفاده لازم را ببرند.
با تشکر